Zestz
 
Curated.nl biedt (culinaire) trendproducten
Categorieën: foodnieuws, people, shopping

Een ‘curator’ is een relatief nieuw begrip. De kersverse site Curated.nl noemt ze ‘mensen met een extra zintuig voor tofheid’. Onder hen Zestz’ eigen huisfoodtrendwachter Marjan Ippel. Naast Marjan prijken op Curated.nl ook de namen van lifestyleblogger en Bright-hoofdredacteur Erwin van der Zande, expert in duurzaamheid Mette Te Velde (van Strawberry Earth), designspecialist Joachim Baan en innovatief internetavonturier Boris Veldhuijzen van Zanten. Zij kiezen elk kwartaal een exclusief trenditem voor de abonnees van Curated.nl.

‘Producten met een mooi verhaal’
‘Het initiatief sprak mij aan omdat ik mezelf al tijden curator van foodtrends noem,’ vertelt Marjan Ippel. ‘En dit is een tastbare uitwerking ervan: mensen kunnen zich abonneren op mij en ik zorg dan elk kwartaal voor een state-of-the-art “verrassing” die gerelateerd is aan eten en/of drinken. En die ook een mooi verhaal heeft om te vertellen. In mijn geval zullen dat kleinschalige, bijzondere oplages zijn van eetgerelateerde zaken.’

Een abonnement kost 25 euro per kwartaal plus 4 euro verzendkosten. Je ontvangt binnen twaalf weken een eerste item. Wat er op de deurmat belandt, is afhankelijk van de curator en blijft dus een surprise.

curated.nl

© Zestz / Ronald de Nijs 2012

  • NuJIJ
  • Hyves
  • Facebook
  • Twitter
  • email

Reageer