Zestz
 
Strawberry Earth lanceert ‘groene’ Groupon
Categorieën: doen!, foodnieuws

Strawberry Earth is een Nederlandse organisatie die een jonge creatieve doelgroep wil inspireren tot het maken van duurzamere keuzes. Na een groen filmfestival en een eco-fashionevent lanceert zij nu een alternatieve versie van Groupon.

Wat is het?
Bij de deals draait het om ‘kwaliteit in plaats van kwantiteit en eerlijke & schone producten met een verhaal, in plaats van anonieme massaproducten’. Ze variëren van mode tot een reis, diner of een spa-treatment.

Hoe werkt het?
Elke maandag biedt Strawberry Earth twee deals aan, waarvan één ervaring en één product. Op maandag 21 november gingen de eerste twee deals online: een discodiner en een wijnpakket. De eerste was vrijwel meteen uitverkocht, voor het wijnpakket kunt je nog inschrijven. Deal updates krijg je via de mail.

Strawberry Earth: strawberryearth.com

© Zestz / redactie 2011

  • NuJIJ
  • Hyves
  • Facebook
  • Twitter
  • email

Reageer