Gall & Gall vernieuwt formule

Slijterijformule Gall & Gall heeft een nieuwe formule gelanceerd. Hiermee wil de zusterketen van Albert Heijn vooral vrouwelijke klanten en 30-plussers trekken.

In Leidschendam heeft het bedrijf de nieuwe formule gelanceerd. Het rood heeft in de huisstijl plaatsgemaakt voor grijs met oranje. Het frisse logo moet het eigentijdse karakter van de winkels versterken.
Nieuw is dat klanten bij iedere fles hun eigen cadeauverpakking kunnen kiezen.

Feestjes bij klanten thuis
De formule zet in de toekomst versterkt in op feestjes bij klanten thuis. In principe biedt het bedrijf alles te koop of te huur aan voor feestjes van vijf tot vijftig mensen. Van biertaps, beertenders, wijnen, mixdranken, statafels, parasols en ijsblokjes aan toe. Wie genoeg besteedt, krijgt de parasols en de Beertender gratis te leen.

[via zibb.nl]

Reageer op dit bericht

(C) 2008 Zestz - foodtalk. Powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS) || Design: blueingreen - Uitvoering: Designdok